Naj stromčeky

Aktuálna cena 139,00 EUR
Sézóna 2018
Aktuálna cena 179,00 EUR
Sézóna 2018
Aktuálna cena 79,00 EUR
Sézóna 2018

KONTAKTY

Richard Orémus Madona Rosa
3D stromček
Malá Čausa 263 97101
tel: +421 905276211
mr(a)3dstromcek.sk
IČO:14257441

BLOG STROMČEK

arr3Vaše otázky o vianočných stromčekochZľavy a ceny vianočných stromčekov. Momentálne prebiehajúca mimosezónna 15%  zľava na vianočné... arr3Ako spoznáte kvalitný stromček ?  Navštívte náš BLOG o vianočných stromčekoch kde sa dozviete viac ako ste si mysleli že...

Hity týždňa

Aktuálna cena 179,00 EUR
Sézóna 2018
Aktuálna cena 209,00 EUR
Sézóna 2018
Aktuálna cena 219,00 EUR
Sézóna 2018

Vianočný stromček.

www.madonarosa.sk

Vianočné stromčeky-3D stromček.sk

www pesiazona.sk Porovnávač cien a produktov


» PODMIENKY
Obchodné podmienky - kontakty - reklamácie.
  • Možnosti objednávky

    • Cez internet - www.3dstromcek.sk    mr@3dstromcek.sk ,  madonarosa@madonarosa.sk,
    • Telefonicky - cez zákaznícky servis v pracovnej dobe od 08:00 do 20:00 pondelok až nedeľu
    • na 0905238739  mimo tohto času použiť ostatné čísla v kontaktoch
    • Priamo v predajniach - v kontaktoch
    • Extra súrne - 0905 276 211

    Možnosti platby:

    • osobne v predajni
    • na dobierku

    1. Zrušenie objednávky a Odstúpenie od zmluvy :

  • Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky.

    V zmysle ustanovenia § 7 zákona O ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bolo v uvedenej lehote predávajúcemu odoslané písomné Odstúpenie od zmluvy. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.

    Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu (Zbierka zákonov č. 102/2014 §10 ods. 3). Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. (V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je použitý, poškodený alebo neúplný, predávajúci vráti kupujúcemu zníženú kúpnu cenu tovaru v súlade s ustanovením § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotu jeho opotrebovania.)

    Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy predávajúcemu.
    Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

  • Alternatívne riešenie sporov                                                                                                                           Nakupujúci má právo požiadať predávajúceho o nápravu, v prípade ak má pocit, že predávajúci porušil jeho práva alebo nevybavil reklamáciu tak, aby bol aj on spokojný. Ak predávajúci do 30 dní na žiadosť neodpovie alebo na ňu odpovie odmietavo, spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. Podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. sú ARS subjektami orgány a oprávnené právnické osoby. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Žiadosť môže podať tiež online prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO.

    http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

    Najdôležitejšie body

    • Zákazník môže podať podnet / sťažnosť, a to buď online cez formulár na webstránke EÚ (tzv. RSO platforma) alebo priamo slovenskej inštitúcii, ktorá bude spor riešiť (tzv. subjekt alternatívneho riešenia sporu).
    • Podnet bude riešiť nezávislý subjekt (SOI alebo oprávnená súkromná firma).
    • Pred tým, než zákazník podá podnet, musí sa najprv pokúsiť vyriešiť problém s vami ako predávajúcim (zákazník vám musí najprv poslať žiadosť o vyriešenie sporu).
    • Sťažnosť by mala byť vyriešená subjektom do 90 dní (ale nemusí).
    • Cieľom je predísť súdnemu sporu a vyriešiť problém k spokojnosti spotrebiteľa i obchodníka.
    • Výsledkom riešenia má byť kompromisná dohoda medzi zákazníkom a obchodníkom.
    • Riešenie sťažnosti je bezplatné, pre obchodníka z toho nevyplývajú žiadne priame náklady a pre spotrebiteľa maximálne do výšky 5 EUR.
    • Alternatívne riešenie sporov sa týka len spotrebiteľských zmlúv medzi obchodníkom a spotrebiteľom (teda nie sporov medzi dvoma podnikateľmi).
    • Týka sa len nákupov online.
    • Týka sa len spotrebiteľov – teda fyzických osôb (nie nakupujúcich podnikateľov). Prečítajte si, kto je podľa zákona spotrebiteľ.
    • Týka sa len sporov, kde hodnota prevyšuje 20 EUR.
    • Ak s navrhnutou dohodou na vyriešenie sťažnosti nebude súhlasiť, prakticky nič sa nestane.
    • Pri riešení sporu musíte spolupracovať, inak dostanete pokutu.

    2. Záručné podmienky

    V zmysle § 620 Občianskeho zákonníka je záručná lehota na nový tovar 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom. Ak ide o  použitú vec, kupujúci a  predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej než 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

    V prípade, že sa po prevzatí Tovaru Kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby Tovaru, môže Kupujúci uplatniť svoju oprávnenú Reklamáciu.
    Reklamácie vrátane odstránenia poruchy musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

    reklamácie sú vybavované:

  • telefonicky - v zákazníckom centre v pracovnej dobe od pondelka do piatku v čase od 08:00 do 20:00

    • kontaktná osoba: Orémus Richard, Orémusová Dana
      na tel. čísle +421 905276211
    • e-mailom - madonarosa@madonarosa.sk
    • poštou - Madona Rosa - Orémus Richard
      Prievidza, 971 01
      Bojnická cesta 41/B
      Slovensko
Y2M2YTZkM